Veel gestelde vragen
Parkeren
U mag uw auto niet meenemen naar Vlieland. U kunt uw auto in Harlingen parkeren. Voor aanbieders kijk op: www.parkerenharlingen.nl
Bagage - Hoe doe ik het met mijn koffers bij aankomst?
U kunt uw bagage laten vervoeren naar ons hotel door bagagevervoer Vlieland, tegen een kleine vergoeding van € 2,50 per item, welke u kunt voldoen aan de bagagevervoerder.
Vervoer - Hoe kom ik bij het hotel?
U kunt lopend, met de fiets, of met de bus bij ons komen. Lopend is het ongeveer 10 minuutjes. Tegenover aankomst boot kunt u fietsen huren. Bij aankomst op Vlieland staat de bus er ook, echter rijdt deze niet altijd direct langs ons hotel. Voor actuele tijden kunt u het beste kijken op ov planner 9292.nl.
Inchecken - Kan ik meteen inchecken na de ochtendboot?
Kom gerust langs na het arriveren op Vlieland, dan kijken we wat er mogelijk is, we kunnen hierin echter niks beloven.
Toeristenbelasting - Waarom betaal ik ook toeristenbelasting op de boot?
Op Vlieland betaald u toeristenbelasting per dag, op de aankomstdag via uw bootticket en de andere dagen in ons hotel, dit dragen wij rechtstreeks af aan de gemeente Vlieland. Voor vragen kunt u kijken op www.vlieland.nl
Ontbijt - Is het ontbijt inclusief?
Wanneer u een reservering maakt via onze eigen website, reserveert u altijd een kamer inclusief het ontbijt. Daarnaast is reserveren via de eigen website altijd de voordeligste keuze.
Kinderen
Als u met 2 volwassenen en 1 kind bij ons komt overnachten, kunt u tegen een vergoeding maximaal één babybed of één extra bed (tot 12 jaar) op de kamer laten bijplaatsen. Dit kan alleen op een kamer met bad en douche. Wanneer u met meerdere kinderen wenst te komen, dan kunt u een tweede kamer bijboeken.
Familiekamer
Ons hotel beschikt alleen over 2 persoonskamers, niet over familiekamers of kamers met een in-between door. Wanneer u in uw reservering aangeeft dat u met uw kinderen bij ons komt overnachten, zullen wij u (indien de beschikbaarheid dit toelaat) twee kamers naast elkaar toewijzen
1 Persoonskamers
Wij hebben alleen 2 persoonskamers. Wanneer u een reservering wenst te maken voor 1 persoon per kamer kunt u dit vermelden bij uw reservering (ion het vakje opmerkingen). U ontvangt dan een aangepaste reserveringbevestiging, met een (kleine) korting.
Voorkeur - Kan ik een voorkeur voor kamerligging aangeven?
Alle kamers kijken uit op onze duintuin, en zijn op het oosten gelegen. Een voorkeur voor terras of balkon is mogelijk, het blijft echter een voorkeur, wij kunnen hierin niets garanderen.
Huisdieren - Zijn huisdieren toegestaan?
In ons hotel worden helaas geen huisdieren toegelaten.
Lift - Is er een lift aanwezig?
Ons hotel beschikt helaas niet over een lift. Bent u slecht ter been? Meldt dit van tevoren, dan kunnen wij rekening houden met het toewijzen van een kamer op de begane grond.
Koelkast - Is er een koelkast op de kamer?
Op onze kamers hebben geen eigen koelkastjes. In de receptie staat een grote minibar, waar u tegen een kleine vergoeding drankjes en snackjes uit kunt nuttigen.
Waterkoker - Is er een waterkoker op de kamer?
Op onze kamers staan geen eigen waterkokers. In de receptie staat een koffieautomaat waar u tegen een kleine vergoeding thee en koffie kunt pakken.
Föhn - Is er een föhn op de kamer?
Mocht u een föhn willen gebruiken tijdens uw verblijf, dan kunt u deze afhalen bij de receptie.